- na báze lamelovej technológie
- dlhá životnosť (až 10-násobná oproti fibrovým kotúčom)
- prispôsobí sa tvaru obrábaného materiálu (o 40 % väčšia kontaktná plocha)
- rovnomerný výkon počas celej životnosti
- finálne opracovanie v dobrej kvalite
- stabilná základná doska
- obvodová rýchlosť: max. 80 m/s
- neobsahuje Fe, S, Cl
Použitie:
- konečné opracovanie zvarových „húseníc“ na ťažko prístupných miestach, napr. v motorovom priestore
- vyrovnanie zvarov, čím sa zachová zakrivenie na zadnom stĺpiku karosérie, na bočnej doske atď. po výmene náhradných plechov
- začistenie zvarov na bočných stenách
- odstraňovanie farby, ostrenie nástrojov, odstraňovanie otrepov a hrdze, opracovanie hrán
Materiály:
- nehrdzavejúce ocele, ocele s obsahom chrómu a niklu, legované a nelegované ocele, neželezné kovy, liatina, drevo, plasty
(ZRU = závitový rýchlouzáver / TT = tanier z tkaniny / P = zrnitosť)